3. PREKIŲ PRISTATYMAS

3.1. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje per LP Express, Omniva paštomatais . Kaina - 3,50 EUR (išskyrus Kuršių Neriją).

3.2. Užsakytos prekės į Pirkėjo pasirinktą paštomatą pristatomos per 1–5 darbo dienas nuo apmokėjimo už prekes ir pristatymą gavimo dienos.

3.3. Pardavėjas turi teisę pratęsti pristatymo terminą, apie tai informuodamas Pirkėją ne vėliau kaip prieš 1 (vieną) kalendorinę dieną iki numatyto pristatymo pabaigos. MB „LioMelt“ neatsako už pristatymo vėlavimus, atsiradusius dėl trečiųjų šalių (pvz. pašto ar kurjerių tarnybų) kaltės.

3.4. Pardavėjas neatsako už pristatymo vėlavimus, kai prekės nepristatytos ar pristatytos pavėluotai dėl Pirkėjo kaltės ar jo nurodytų netikslių duomenų.

3.5. Užsakius kelias prekes, jos gali būti pristatytos atskiromis siuntomis, tačiau papildomas pristatymo mokestis dėl to netaikomas.

3.6. Jei Pirkėjas pastebi siuntos pažeidimų (pvz. apgadintą pakuotę), jis privalo apie tai pranešti Pardavėjui per 3 (tris) dienas nuo siuntos gavimo el. paštu info@liomelt.lt. Nepranešus per nurodytą laiką, laikoma, kad siunta buvo pristatyta tinkamai.

3.7. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo patikrinti pakuotės ir prekių būklę: ar nėra pažeidimų, ar kiekis bei asortimentas atitinka užsakymą. Pastebėjęs neatitikimų ar pažeidimų, Pirkėjas nedelsdamas informuoja Pardavėją telefonu +37060503446 arba el. paštu info@liomelt.lt. Pažeidimai ir neatitikimai šalinami šalių susitarimu per abipusiai suderintą terminą.

3.8. Jei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjas nepateikia pretenzijos, laikoma, kad prekės ir jų pakuotės atitinka sutarties sąlygas.

3.9. Atsitiktinio prekės sugadinimo ar praradimo rizika pereina Pirkėjui nuo momento, kai jis arba jo nurodytas asmuo priima siuntą.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS


4.1. Prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos tik tuo atveju, jei jos yra nekokybiškos, sugadintos arba neatitinka užsakymo. Tokiu atveju Pirkėjas turi pateikti tai patvirtinančias nuotraukas ar kitus įrodymus per 24 valandas.

4.2. Nekokybiškos prekės grąžinamos Pardavėjui. Pirkėjas gali pasirinkti, ar nori gauti pinigų grąžinimą, ar prekės pakeitimą kokybiška. Grąžinimas vykdomas susitarus su Pardavėju el. paštu info@liomelt.lt.

4.3. Pinigai už grąžintas prekes pervedami į Pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo grąžinimo patvirtinimo dienos.

4.4. Maisto produktai, kuriems netaikomas grąžinimas pagal Lietuvos Respublikos Vartotojų teisių apsaugos įstatymą (pvz. greitai gendantys, atidaryti ar pažeistoje pakuotėje), nėra grąžinami, išskyrus nekokybiškų prekių atvejus.

5. PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ATSAKOMYBĖ

5.1. Pirkėjas atsako už pateiktų asmens duomenų teisingumą. Jei dėl neteisingų duomenų kyla nuostolių ar pristatymo problemų, Pardavėjas už tai neatsako.

5.2. Pirkėjas atsako už visus veiksmus, atliktus naudojantis svetaine www.liomelt.lt.

5.3. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su šiomis taisyklėmis, nors tokia galimybė buvo suteikta.

5.4. Svetainėje gali būti nuorodų į kitų įmonių ar organizacijų svetaines. MB „Liomelt“ neatsako už tokių svetainių turinį ar veiklą ir jų nekontroliuoja.

5.5. Atsiradus žalai, kaltas asmuo įsipareigoja atlyginti kitai šaliai visus tiesioginius nuostolius.

Paskutinį kartą atnaujinta: 2025-11-06